معرفی ۱۰ فینگر فود بین المللی(۲)

معرفی ۱۰ فینگر فود بین المللی(۲)

با تغییراتی که در زندگی های روزمره رخ داده است، نحوه برگزاری مهمانی ها و سبک پذیرایی ها نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است. به گونه ‌ای که انواع پیش غذاها و خوراک های متنوع، میزهای پذیرایی را رنگارنگ کرده است. انواع فینگر فودها نیز در این دسته بندی قرار خواهند گرفت.

در مطلب قبلی به معرفی ۵ نوع فینگر فود گرم پرداختیم و امروز در این مطلب سایت غذالند به تکمیل محتوای قبلی و معرفی ۵ نوع فینگرفود سرد خواهیم پرداخت.

 ۵ نوع فینگر فود سرد 

  • ۱. راتا مرغ و بادام 
راتا مرغ و بادام

راتا مرغ و بادام از انواع فینگر فودهای سرد است. در واقع فینگرفود راتا انواع مختلفی دارد که راتا مرغ و بادام، یک نوع آن می باشد. طعم مختلف و عالی این فینگر فود و راحتی تهیه آن باعث انتخاب و ترجیح این نوع فینگر فود از سوی اکثر خانم‌ ها شده است. از این رو می توانید در انواع مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی خود، این راتای خوشمزه و لذیذ را در زمان کمی آماده و سرو کنید.

۲. کاناپ ژامبون

دسر کاناپ ژامبون

کاناپ ژامبون یک نوع دیگر از فینگر فودهای سرد می باشد که در میان کودکان نیز بسیار پرطرفدار است. برای دیزاین این نوع فینگر فود می توانید از قالب های خاص فلزی برش نان استفاده کنید تا بتوانید شکل خاص و فوق العاده به این فینگر فود سرد بدهید. همراه کردن سایر مواد غذایی چون سبزیجات، گوشت و… نیز ارزش غذایی این خوراک مورد علاقه کودکان را دوچندان خواهد کرد.

۳. کرپ مرغ 

دسر کرپ مرغ

کرپ مرغ یک غذای فینگر فودی سرد بوده که به صورت خنک سرو می شود. طعم خاص و لذیذ این نوع فینگرفود به خاطر استفاده از ادویه های معطر و طعم دهنده در زمان قبل از پخت مرغ می باشد. به همین دلیل طعم مرغ با روش های طبخ دیگر متفاوت خواهد بود.

۴. سالاد الویه 

سالاد الویه

مهم ترین گزینه ساده و خوشمزه فینگر فود سرد، سالاد الویه می باشد که مورد دلخواه همه افراد نیز است. می‌توانید سالاد الویه را به صورت کاناپ بر روی تکه های نان تست قرار دهید و برش کنید. سپس یک گوجه گیلاسی و برگ ریحان و یا کمی جعفری برای تزیین این فینگر فود لذیذ و خوشمزه استفاده کنید. مطمئناً تکه های مربعی این فینگر فود خوشمزه و فرم عالی آن یک طعم فوق العاده را ایجاد خواهد کرد.

۵. تورتیلا مارپیچ

دسر تورتیلا مارپیچ

تورتیلا مارپیچ به صورت رول های ورقه ای می باشد و معمولاً شکل خاص و عالی آن، افراد را جذب خواهد کرد. راحتی تهیه آن و مواد اولیه در دسترس که برای آماده کردن آن لازم می باشد و همچنین سرعت کم تهیه آن، اکثر خانم ها را ترغیب می‌ کند که این فینگر فود سرد را تهیه و در مهمانی ها سرو نمایند.

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

4.67/5 (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *