عاشقان فلفل این غذاهای تایلندی را امتحان کنند

غذاهای تند تایلندی

عاشقان فلفل این غذاهای تایلندی را امتحان کنند

تایلند یکی از مقاصد گردشگری دنیاست اما رفتن به سفر های خارجی برای همه مقدور نیست، ولی می توان با خوردن غذاهای ملل دیگر یک لذت بی نظیر را تجربه کرد. این کشور یکی از کشور هاییست که غذاهایش به تندی معروف است. اگر غذاهای تند را دوست دارید باید حتما حداقل یک بار این غذاهای تایلندی که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت را امتحان کنید.

پد تای

غذاهای تند تایلندی

این غذای اصیل و سنتی تایلندی را می شود در اغلب ستوران های تایلند پیدا کرد. اما طعم پد تای هایی که خارج تایلند تهیه می شود با پدتای اصلی فرق دارد و آشپز ها برای خوشامد اغلب مشتریان مزه اصلی آن را تغییر می دهند و در واقع غذا را دستکاری می کنند. این غذا از نودل برنج درست می شود و فوق العاده تند است.

اسپرینگ رول

غذاهای تند تایلندی

این غذای سبک و خوشمزه تایلندی اصلیتا چینی است ولی می شود گفت در تمام شرق آسیا طرفدار دارد. این غذا، غذایی خیابانی است و در اکثر تایلند با سس چیلی شیرین سرو می شود.

کای جیو

غذاهای تند تایلندی

این املت تایلندی معمولا با برنج خورده می شود. برای تهیه آن مخلوطی از تخم مرغ، سس ماهی و چیلی را در روغن سرخ می نمایند و به همراهش برنج سفید و سس چیلی نیز مصرف می کنند. اگر فکر می کنید این غذا به خاطر مخلوط شدن تخم مرغ، برنج و سس چیلی طعم خوبی ندارد کافی است یک بار آن را بچشید.

پد کرا پا

پدکراپا

پد کرا پا غذایی تایلندی است و از تکه های مرغ سرخ شده و ریحان تهیه می شود. پد کرا پا همراه با برنج، تخم مرغ سرخ شده و چیلی میل می شود. این غذا برای هنگامی که دلتان هوس یک غذای تند کرده مناسب است. این غذا هم مانند اسپرینگ رول خیابانی است و طعم آن فوق العاده خوب است.

سوپ مرغ

غذاهای تند تایلندی

اگرچه طعم آب و مزه سوپ مرغ تایلندی با سوپ مرغ های دیگر کشور ها متفاوت است اما مواد به کار رفته در آن با آنها تفاوتی ندارد. برای تهیه مایع این سوپ: سیر، استخوان مرغ، پیاز و زنجبیل جوشانده می شوند و ترکیب بی نظیری از طعم ها را خلق می کنند

سوم تمغذاهای تایلندی

این غذا در تایلند بسیار رایج است، در گوشه و کنار تایلند گاری های غذا فروش سوم تم را می فروشند. سوم تم نوعی سالاد است که از ترکیب شدن پاپایا، هویج، بادام زمینی، گوجه فرنگی، گیاه درخت پالم، لوبیا سبز، سس ماهی و مقدار زیادی فلفل چیلی درست می شود. این سالاد دارای طعم تندی است.

توصیه غذالند به شما این است که با چشیدن طعم این غذاها برای خود یک تجربه غذایی جدید بوجود آورید. شما می توانید پس از این که این غذاها را تست کردید در زیر این مطلب تجربه خود را کامنت کنید تا دیگران هم از نظرات شما استفاده کنند.

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *