غذالند، جزو ۵ سایت برتر گروه سبک زندگی در جشنواره وب و موبایل ایران

غذالند، جزو 5 سایت برتر گروه سبک زندگی در جشنواره وب و موبایل ایران

گروه غذالند با هدف ثبت و انتشار دستور پخت غذای اصیل ایرانی در قالب شبکه اجتماعی آشپزی و شیرینی پزی فعالیت خود را آغاز کرد و در تلاش است تا غذاهای محلی ایران، از شمال  تا جنوب و از شرق تا غرب را در یک پایگاه اطلاع رسانی جامع گرد هم آورد و با تاکید بر هنر و سلیقه ایرانی نقش کوچکی در حفظ و بقای فرهنگ آشپزی این مرز و بوم ایفا کند، به لطف پروردگار و درایت مخاطبان گرامی، وب سایت غذالند امروز جزو ۵ وب سایت منتخب جشنواره وب و موبایل ایران در گروه سبک زندگی می باشد و کسب این رتبه جز با حمایت مستمر شما همراهان گرامی دست یافتنی نبود.

داشتن خلاقیت در هر کاری موجب گسترده شدن و خدمت رسانی بیشتر آن کار خواهد شد. گروه غذالند همیشه سعی کرده است با استفاده از خلاقیت خود، ساز و کاری ترتیب دهد که باعث ایجاد تعامل بیشتر بین کاربران و سایت شود. یکی از بهترین خلاقیت های غذالند برگزاری کمپین سفره های یلدایی در روز های پایانی آذرماه بود که با مشارکت تعداد زیادی از کاربران سایت و پیج اینستاگرام غذالند همراه شد. در این کمپین کاربران عکس سفره های یلدایی خود را برای اینستاگرام غذالند فرستادند و غذالند نیز آن ها را در صفحه خود منتشر می کرد. در نهایت به ۵ نفر از کسانی که عکسشان بیشترین تعداد لایک را داشت به قید قرعه جوایزی اهدا شد. برندگان این کمپین از سراسر ایران بودند و از آن جا که یکی از اهداف غذالند احیای فرهنگ بومی ملت ایران است، تلاش بر آن شد که جوایزی که اهدا می شوند نیز اجناسی کاملا ایرانی باشند.

سرانجام با این تلاش ها سایت غذالند توانست در جشنواره وب و موبایل ایران که در سال ۱۳۹۷ برگزار شد جزو ۵ وبسایت برتر در دسته بندی سبک زندگی قرار بگیرد. جشنواره وب و موبایل ایران ده ها هزار شرکت کننده دارد و بزرگترین عرصه رقابت میان وبسایت ها و نرم افزار های موبایل ایرانی در دسته بندی های مختلف بشمار می رود. این جشنواره از نخستین سال تاسسیس توانسته نقش مهمی در بالا بردن سطح کیفی حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

این جشنواره یک بخش داوری و یک بخش مردمی دارد. در بخش داوری هر ساله در گروه های مختلف یک وبسایت و یک نرم افزار با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می شود و تندیس بهترین وبسایت و برترین نرم افزار یا وبسایت – سازگار با موبایل – ایران را دریافت می کند.

در بخش مردمی این جشنواره که با عنوان نگاه مردمی شناخته می شود وبسایت یا نرم افزار موبایل برگزیده توسط آرای کاربران فضای مجازی انتخاب می شود. در این بخش محبوب ترین وبسایت یا نرم افزار موبایل ایران توسط صد ها هزار رای مردمی انتخاب می شود.

غذالند یکی از سایت هایی بود که با یاری رای های شما کاربران عزیز در میان ۵ سایت برتر گروه سبک زندگی جشنواره وب و موبایل ایران قرار گرفت. امید است با همت بیشتر گروه و حمایت های بیش از پیش شما عزیزان این موفقیت ها بیش از پیش ادامه یابند.

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *