۵ ایده برای تهیه عصرانه جذاب

۵ ایده برای تهیه عصرانه جذاب

در این روزهای حساس و پر استرس، تهیه یک عصرانه جذاب و راحت می‌ تواند روز شما را تغییر دهد. این روزها که همه در قرنطینه و منزل، تمام لحظات را سپری می‌ کنند، پس بهتر است که چند نوع غذا و خوراکی سالم و خوشمزه که هم حال و هوای شما را تغییر دهد و هم برای سلامتی و حفظ روحیه مفید باشد را تدارک ببینید.

در این مطلب سایت غذالند قصد داریم که به معرفی ۵ ایده برای تهیه عصرانه جذاب بپردازیم تا بتوانید غذاهای خوشمزه و کم هزینه را در این ایام تدارک ببینید و از طعم آن ها لذت ببرید.

۵ عصرانه جذاب 

۱. ساندویچ مرغ مکزیکی

ساندویچ مرغ - غذالند
ساندویچ مرغ – غذالند

ساندویچ مرغ مکزیکی یکی از انواع خوشمزه و خاص ساندویچ ها می باشد که شما را از تکرار انواع ساندویچ های مرسوم شده و عادتی راحت می کند. می توانید این ساندویچ فوق العاده را خیلی سریع و راحت در منزل کنید و از طعم و عطر آن لذت ببرید. گوشت ‌مرغ که در تهیه این ساندویچ عصرانه خوشمزه استفاده می کنید هم سلامتی غذای شما را به دنبال خواهد داشت و هم مواد معدنی موجود در این گوشت سفید یک وعده غذایی سالم و کامل را به دنبال خواهد داشت.

۲. سالاد سیب زمینی

سالاد سیب زمینی

سالاد سیب زمینی از سالادهای خوشمزه و فوری است که می توانید برای یک میان وعده سبک آن را میل کنید. این سالاد شباهت چندی به سالاد الویه نیز دارد؛ اما به همراه سبزیجات دیگر که ترکیب و سرو می شود، یک خوراکی گیاهی و رژیمی را تدارک می بینید. برای مزه دار کردن این سالاد از آب لیمو ترش تازه و یا آب نارنج استفاده کنید و فواید این خوراکی را دو چندان کنید. آب لیمو ترش تازه که دارای ویتامین C می باشد باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از سلامت پوست و مو می شود. هر یک از مواد اولیه این سالاد خوشمزه و مقوی، ده ها فایده و خواص دارد که هر یک برای بدن نیز بسیار مفید می باشد. ویتامین C در لیمو ترش تنها یکی از این ۱۰ ماده این خوراکی می باشد.

۳. بیسکویت بادام

طرز تهیه بیسکویت بادام

بیسکویت بادام یکی دیگر از انواع عصرانه های خوشمزه و جذاب است که به همراه چای هل دار طعم خاصی را ایجاب می‌ کند که هیچ کسی نمی ‌تواند آن را رد کند. مزیت دیگر این بیسکویت که می توانید به راحتی در منزل آن را تهیه کنید، نگهداری طولانی مدت آن و تغییر نکردن طعم آن است. می توانید سرو این بیسکویت را نیز با ترکیب مواد مغذی دیگر چون کنجد، آب‌ پرتقال، شکلات و… همراه کنید و از طعم و خواص آن بهره مند شوید.

۴. چنگمال کرمان 

چنگمال

چنگمال، شیرینی خوشمزه مردم کرمان است که برای عصرانه و افطاری و به خصوص صبحانه بسیار عالی و مقوی می باشد. این خوراکی ساده و خوشمزه برای تمام افراد به خصوص سالمندان و کودکان بسیار مفید و مغذی است. این خوراکی شیرین و دلچسب برای انواع مهمانی ها و دورهمی ها نیز بسیار عالی و خاص می باشد.

۵. کوکی با شکلات چیپسی 

کوکی

کوکی ها نیز یکی دیگر از انواع شیرینی های خوشمزه و لذیذ می باشند که طرفداران بسیاری دارند. کوکی با شکلات چیپسی نیز یک شیرینی مخصوص آمریکای شمالی می باشد که تکه های شکلات در آن طعم لذیذ آن را دو چندان کرده است. در واقع کسانی که عاشق شکلات هستند حتماً باید این کوکی خوشمزه و معروف را تجربه کنند. چرا که هم طرز طبخ راحت و سریعی دارد و هم به دلیل مواد اولیه سالم و مقوی که در تهیه این کوکی استفاده می شود، ارزش غذایی بالایی نیز دارد.

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

5/5 (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *