معرفی ۵ معجون لاغری خانگی

معرفی ۵ معجون لاغری خانگی

با استفاده از مواد گیاهی می توان انواع نوشیدنی های سالم و چربی سوز را تهیه کرد که باعث کاهش وزن و لاغری شود. در واقع نوشیدنی های گیاهی و طبیعی سالم باعث افزایش متابولیسم و هضم سریع غذای شما شده و در کاهش وزن به شما کمک می‌ کند.

در این مطلب قصد داریم که به معرفی ۵ معجون لاغری خانگی بپردازیم و روش تهیه این نوشیدنی های لاغری و چربی سوز طبیعی را به شما آموزش دهیم.

 ۵ معجون لاغری خانگی 

۱. آب جعفری 

آب جعفری

تهیه کردن و مصرف این معجون لاغری خانگی خاص و متفاوت می باشد. در واقع آب جعفری به عنوان یک نوشیدنی لاغری بسیار معروف است؛ اما باید بر طبق روش خاصی مصرف شود تا نتایج مثبت خود را نمایان سازد. برای تهیه این معجون جعفری ها را ریز خرد کنید و سپس کمی آب لیمو تازه و کمی آب اضافه و به مدت ۵ روز ناشتا میل کنید‌. خوردن این نوشیدنی طبیعی هر روز صبح با معده خالی باعث سوزاندن چربی های بدن می شود. بعد از مدت زمان تعیین شده ۱۰ روز به بدن تان استراحت دهید و این نوشیدنی را نخورید و مجدداً برنامه را ادامه دهید.

۲. آب زنجبیل 

آب زنجبیل

زنجبیل علاوه بر خواص بی شماری که برای سلامتی بدن دارد، در کاهش وزن و از بین بردن چربی های دور شکم نیز بسیار مفید است. می توانید در تهیه انواع نوشیدنی چون اسموتی آناناس و زنجبیل از این خوراکی عالی بهره ببرید. در واقع تاثیر زنجبیل در کنترل وزن و هضم مناسب غذا و احساس سیری سریع تر بسیار عالی بوده و مانع از چاقی می شود. برای تهیه این نوشیدنی لاغری باید اول زنجبیل ها را در یک ظرف به همراه کمی آب به مدت ۵ دقیقه بجوشانید. بعد از کمی سرد شدن ۲ قاشق غذاخوری عسل و ۳ قاشق غذاخوری آب پرتقال به آن اضافه و میل کنید.

۳. نوشیدنی دارچین و عسل

نوشیدنی دارچین و عسل

ترکیب دارچین و عسل یکی از عالی ترین معجون های لاغری است که باعث کاهش سریع وزن شما خواهد شد. می توانید هم صبح ها ناشتا این نوشیدنی طبیعی را میل کنید و هم هر شب قبل از خواب بنوشید. تنها لازم است که کمی پودر دارچین را به همراه آب گرم بگذارید تا دم بکشد و بعد از سرد شدن کمی عسل به آن اضافه و میل کنید. عسل نیز خواص و فواید بسیاری دارد که می توانید با ترکیب سایر مواد مثل چای شیر و عسل و یا شربت عسل یک نوشیدنی عالی و سالم آماده کنید.

۴. اسموتی تمشک 

اسموتی تمشک

 میوه تمشک دارای مواد معدنی خاصی می‌ باشد که باعث کاهش اشتها در افراد شده و خیلی سریع باعث لاغری می شود. ترکیب این میوه مقوی و سالم به همراه لیمو ترش که خود نیز بسیار عالی و مفید می باشد، یک معجون فوق العاده را ترتیب خواهد داد. لیمو ترش به دلیل دارا بودن ویتامین C و آنتی اکسیدان باعث کاهش چربی های شکم و پهلو و سم زدایی بدن می شود. می توانید این اسموتی خوشمزه و سالم را به راحتی در منزل تهیه کنید و هم از طعم عالی آن لذت ببرید و هم به کاهش وزن و تناسب اندام خود کمک کنید. تمشک های خرد شده را به همراه کمی آب لیمو ترش و کمی آب در مخلوط کن ریخته و مواد را کامل هم بزنید.

۵. آب گوجه فرنگی 

آب گوجه فرنگی

گوجه فرنگی به عنوان یکی از معروف ‌ترین انواع سبزیجات برای لاغری و زیبایی می باشد. در واقع گوجه فرنگی حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین ها می باشد که هم برای سلامت پوست و لاغری بسیار مفید است و هم با تامین انواع مواد معدنی مورد نیاز بدن، سلامتی و شادابی را به دنبال خواهد داشت. برای تهیه این معجون لاغری تنها کافی است که آب چند عدد گوجه ‌فرنگی تازه را گرفته و با ترکیب کمی آب لیمو ترش میل کنید.

هر یک از این مواد و ترکیب شان با یکدیگر به دلیل سالم و مقوی بودن هم سلامتی بدن را به دنبال خواهد داشت و هم به لاغری و تناسب وزن شما کمک خواهد کرد. البته در زمان تهیه هر یک از این معجون های لاغری توجه داشته باشید که اگر حساسیت ‌های خاصی به هر یک از مواد این نوشیدنی ها دارید، اصلا استفاده نکنید. البته یکی از ساده ترین و در دسترس ترین نوشیدنی لاغری، آب می باشد که می توانید با جوشاندن آب و تصفیه آن برای لاغری مصرف کنید. نوشیدن یک لیوان آب در زمان یک ساعت قبل از غذا باعث کاهش اشتهای شما می شود.

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *