بهترین غذاها و دسر های تابستانی را بشناسید

بهترین غذاها و دسر های تابستانی و خواص آنها را بهتر بشناسید

با آمدن فصل تابستان هوا رفته رفته گرم تر شده و بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند تا در کنار خنک شدن توسط کولر از خوراکی هایی نیز استفاده نمایند که خاصیت خنک سازی داشته و با میل نمودن آنها احساس خنکی و شادابی بیشتری را در این فصل تجربه نمایند. در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از بهترین غذاهایی که می توان از آنها در فصل تابستان استفاده نمود را به شما عزیزان معرفی نماییم تا شما خوانندگان عزیز بتوانید بهترین غذاها و دسر های تابستانی را بهتر بشناسید

سالاد سبزیجات، گوجه و انگور با چاشنی خامۀ تازه

برای تهیه این غذای خوشمزه بهترین کار آن است که به دنبال خامه تازه باشید و از خامه هایی که به صورت صنعتی تولید می شوند استفاده نکنید. با استفاده از خامه تازه شما طعم واقعی این غذا را خواهید چشید. اضافه نمودن خامه تازه به سالاد سبزیجات و گوجه و انگور به این سالاد طعم بسیار ویژه ای می دهد که می تواند تجربه جدیدی در فصل تابستان برای شما رقم بزند.

مرغ کبابی با هلو و سالاد کلم همراه با پنیر فتا

برای تهیه این غذای تابستانی لازم است تا چند هلو آبدار و رسیده را دستچین کنید و آنرا به صورت ریز شده به همراه مرغ کبابی و سالاد کلمی که بر روی آن پنر فتا ریخته شده است میل نمایید. در صورتی که یکبار از این سالاد خوشمزه و لذیذ میل نمایید خواهید دانست که این خوراکی خوشمزه همان سالادی است که می توان هر روز از آن در کنار غذای اصلی استفاده نمود و از آن لذت برد.

سالاد توت فرنگی با چاشنی دانۀ خردل

یکی از میوه های پر طرفدار تابستانه توت فرنگی است. این میوه کوچک اما دوست داشتنی می تواند به عنوان یک سالاد خوشمزه، خنک و مقوی در فصل تابستان تمام نیاز شما به انواع ویتامین ها را رفع نماید. در صورتی که سالاد توت فرنگی را با دانه خردل ترکیب نمایید حس و طعم جدیدی را تجربه خواهید نمود که تابستان شما را دلپذیر تر می کند.

سوپ سبزیجات تابستانه وذرت

سوپ یکی از آن دست غذاهایی است که در تمام طول سال می توان آنرا به شکل های مختلف درست نمود و از آن استفاده کرد. سوپ سبزیجات از جمله پر طرفدار ترین غذاهای تابستانی است که می تواند به برنامه غذایی شما تنوع ببخشد. برای اینکه این سالاد طعم واقعی خود را داشته باشد، لازم است تا هیچگونه طعم دهنده و ادویه ای به آن اضافه نشود. با میل نمودن این سالاد، شما می توانید به خوبی طعم بی نظیر فلفل سبز تند، ذرت شیرین، پیاز سبز تند و بامیه لذیذ را به خوبی درک نمایید.

مخلوط گوشت با هلو

هلو یکی از آن دست میوه هایی است که با بسیاری از مواد غذایی مختلف می تواند ترکیب شود و طعم بی نظیری را به آن بیفزاید. گوشت یکی از آن دست مواد غذایی است که ترکیب فوق العاده ای را با هلو تشکیل خواهد داد و شما می توانید با میکس نمودن این دو با هم یک غذای تابستانه بی نظیر را برای خود تهیه نمایید. از ویژگی های این غذا می توان به طبخ سریع و بدون دردسر آن اشاره نمود که در کمتر از چند دقیقه می تواند یک وعده غذایی کامل را برای شما به ارمغان آورد.

هات داگ

هات داگ به عنوان یکی از پر طرفدار ترین انواع فست فود ها شناخته می شود و شاید به دلیل سرخ کردنی بودن آن ایرادات بسیاری مبنی بر سالم نبودن این غذا به آن وارد شده باشد اما شما می توانید با اضافه نمودن مقداری سبزیحات خوش عطر و طعم به آن یک غذای سالم با طعمی تازه و جدید را برای خود به ارمغان آورید. کافی است یکبار این مدل از هات داگ را امتحان نمایید تا برای همیشه به یکی از غذاهای محبوب شما تبدیل شود.

غذاهایی که معرفی شد پیشنهاداتی بود از میان بهترین غذاهای تابستانی، شما می توانید با مراجعه به بخش دستورپخت های غذالند با دستور تهیه انواع دسر و نوشیدنی های مناسب با روز های گرم تابستان آشنا شوید.

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *