۴ خوراکی سالم صبحانه

۴ خوراکی سالم صبحانه

وعده صبحانه به عنوان مهم ترین وعده غذایی در طول روز می باشد که می توانید با صرف بهترین و سالم ترین انواع غذاها، انرژی بدن خود را برای فعالیت های روزانه تامین کنید. سرعت پیشرفت زندگی مدرن که توانسته است فعالیت ها و زندگی تمام افراد را دستخوش تغییر و تحول کند، الزام سلامت و انرژی کافی شما را برای انجام فعالیت های روزانه لازم کرده است.

 البته همان طور که باید عالی ترین و سالم ترین مواد غذایی در وعده صبحانه صرف کنید اما لازم نیست که وقت زیادی را نیز برای آماده کردن آن صرف کنید. در واقع کمبود وقت برای تمام افراد یک رویداد معمول شده است، به همین دلیل باید با صرف وقت کم به فکر سلامت و تهیه غذای سالم نیز باشند.

 در این مطلب غذالند قصد داریم که به معرفی ۴ خوراکی سالم صبحانه که برای تهیه این وعده غذایی عالی به شما ایده های جذاب و منحصر به فردی را ارائه خواهد داد، بپردازیم.

۱. املت پنیر و گوجه فرنگی

املت پنیر و گوجه فرنگی

 املت پنیر و گوجه فرنگی برای شروع یک روز بسیار مناسب فوق العاده است و یک صبحانه سالم و مقوی را برای شما فراهم خواهد کرد. یک آشپز حرفه ای در وهله اول باید بلد باشد که املت را به‌ خوبی تهیه کند. پس این غذای ساده و در عین حال خاص و خوشمزه می تواند انرژی لازمه را برای شما فراهم کند. می تواند در منزل به راحتی با مواد اولیه ساده چون تخم مرغ، گوجه، کره و پنیر این غذای خوشمزه را درست کنید و با نان زیره و سیاه دانه میل کنید.

۲. ساندویچ سیب و کره بادام زمینی

ساندویچ سیب و کره بادام زمینی

 ساندویچ سیب و کره بادام زمینی ساده ترین و راحت ترین خوراکی سالم صبحانه می باشد. وجود میوه، آجیل و بادام زمینی در این دستور غذا این خوراک را یک گزینه عالی و پر انرژی برای افرادی قرار داده است که در طول روز مشغله بسیاری داشته و فرصت کمی برای صرف غذا دارند. با مواد اولیه سیب، کشمش یا مویز، کره بادام زمینی و پسته این خوراکی سالم صبحانه را برای خود آماده کنید.

۳. فرنچ تست با سیب

فرنچ تست با سیب

فرنچ تست با سیب یک خوراکی فرانسوی تبار می باشد که مزه و طعم عالی آن توانسته است نظر طرفداران بسیاری را جلب کند. وجود سیب، دارچین و زنجفیل در این خوراکی فرانسوی یک ترکیب عالی را ایجاد ‌کرده است. صرف این خوراکی خاص شما را در صبح زود سرحال و پرنشاط خواهد کرد و خواب را دور می ‌کند. با مواد اولیه چون تخم مرغ، خامه، کره، سیب و زنجفیل این خوراک پرانرژی را برای خود آماده کنید.

۴. پن کیک با مربا 

پن کیک با مربا

پن کیک با مربا نیز به عنوان آخرین خوراکی سالم صبحانه، بهترین دستورالعمل برای آغاز یک روز پرنشاط می ‌باشد. شما می ‌توانید خیلی سریع در منزل پن کیک را آماده کنید و با مربا انار، مربا انگور و یا عسل، خامه، میوه و شکلات صبحانه میل کنید. افزودن کمی دارچین به این خوراکی طعم آن را لذیذ و فوق العاده خواهد کرد.

در ادامه و مطالب آینده سایت غذالند به معرفی خوراکی های دیگر سالم و خوشمزه برای وعده غذایی صبحانه خواهیم پرداخت.

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *