١٠ غذای برتر دنیا در سال ٢٠١٧

١٠ غذای برتر دنیا در سال ٢٠١٧ - غذالند

در میان موضوعاتی چون سیاست و اقتصاد و … غذا همیشه یکی از موضوعات محبوب مردم در سراسر دنیا بوده است. تنها کافی است سری به بیشترین جستجوهای گوگل بزنید. سال ۲۰۱۷ سالی پر از غذاهای لذیذ بود که بسیاری از مردم در دنیا این غذاها را در گوگل جستجو کردند. در این مقاله قصد داریم لیست ۱۰ غذای برتر ۲۰۱۷ را به شما ارائه دهیم.

تصویر نام غذا توضیحات
پیتزای دیترویت اولین مورد از لیست ۱۰ غذای برتر ۲۰۱۷ گوگل پیتزای دیترویت است. پیتزا بی شک یکی از محبوب‌ترین غذاها در سرتاسر دنیاست که انواع فراوانی دارد. سال ۲۰۱۷ سال رونق پیتزای کلاسیک به سبک دیترویت بود. این پیتزا دارای لایه‌های ضخیم است که در زیر همه آن‌ها پنیر فراوانی ریخته شده است.
اودون دومین غذای برتر ۲۰۱۷ یک غذای ژاپنی به نام اودون است. اودون نوعی نودل از آرد گندم است که رشته‌های ضخیم و کلفت دارد. نودل‌ها در سرتاسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردارند اما به نظر می‌آید انواع مختلف آن مانند اودون در سال ۲۰۱۷ بیشتر مورد علاقه واقع شده است.
پاستا در میان غذاهای ایتالیایی پاستا بیشترین محبوبیت را چه در ایتالیا و چه در کشورهای دیگر دارد. اینطور که از جستجوهای گوگل برمی‌آید این غذا توانسته با قرار گیری در جایگاه سوم غذای برتر ۲۰۱۷ محبوبت چندین و چند ساله‌ی خود را به خوبی حفظ کند. پاستا با تنوع بالایی که دارد می‌تواند هر سلیقه‌ای را به خود جذب کند.
تاکو تاکو، غذای سنتی مکزیکی در لیست ۱۰ غذای برتر ۲۰۱۷ مقام چهارم را کسب کرده است. این غذای لذیذ مکزیکی که دارای نان در اطراف محتویاتت آن است تنوع بالایی دارد. تاکو را می‌توان با گوشت، مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات، پنیر و … پخت. این غذای برتر ۲۰۱۷ تاریخچه‌ی طولانی‌ای دارد و در حال حاضر نیز به علت طعم و تنوع حیرت‌انگیزی که دارد در همه دنیا پرطرفدار است.
رامن تنوع غذایی ژاپنی‌ها چشمگیر است. انوع غذاهای دریایی یا مملو از سبزیجات این کشور از محبوبیت بالایی در میان مردم دنیا برخوردار هستند. رامن که پنجمین غذای برتر ۲۰۱۷ نام گرفته است، یکی دیگر از غذاهای لذیذ و سالم ژاپنی است. این غذای ملی ژاپنی نوعی نودل گوشت است که همراه با جلبک دریایی، سبزیجات و سس سویا سرو می‌شود.
فو امروزه سلامت و تغذیه سالم از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت در میان لیست ۱۰ غذای برتر ۲۰۱۷ گوگل می‌توان غذاهایی که به علت سلامت و تازگی آن‌ها در این لیست بالا و بالاتر می‌روند را مشاهده کنیم. فو یکی از این غذاها است. این غذای ویتنامی که همراه رشته و سبزیجات تازه پخته می‌شود می‌تواند بنا به سلیقه افراد همراه با ورقه‌های گوشت سرو شود. فو یکی از غذاهای بسیار سالم و لذیذ است.
دنده کباب دنده به خصوص به شکل کبابی آن در بسیاری از کشورها دارای محبوبیت بالایی است. همانطور که دنده کباب در ایران از گوشت گوسفند و گوساله پخته می‌شود در کشورهای دیگر نیز به همین شکل یافت می‌شود. دنده کباب جزو لذیذترین انواع کباب است. این محبوبیت موجب شده که به عنوان هفتمین غذای برتر ۲۰۱۷ بنا بر جستوجوگر گوگل شناخته شود.
دلمه پنیر دلمه پنیر با اینکه نمی‌تواند به عنوان یک وعده غذایی به تنهایی تناول شود با این حال مزه‌ی عالی آن موجب شده که در لیست ۱۰ غذای برتر ۲۰۱۷ قرار بگیرد. این دلمه از بسته شدن شیر مایه زده شده به دست می‌آید.این نوع پنیر تازه، خوش طعم و به رنگ سفید است.
امپانادا امپانادا غذایی که به خصوص در کشورهای آمریکای لاتین و اسپانیا فراوان دیده می‌شود. این غذا از نان یا خمیری که درون آن محتویاتی از پنیر، ذرت، گوشت و … ساخته شده است.
برنج مخلوط برنج مخلوط یا Bibimbap غذایی کره‌ای است که با محبوبیتی که در سال گذشته کسب کرده توانسته خود به لیست ۱۰ غذای برتر ۲۰۱۷ برساند. این غذای کره‌ای از برنج سفید پخته و گرم، تخم مرغ خام یا نیمرو، گوشت، سبزی و چاشنی‌های مختلف تهیه می‌شود و همراه با سس سویا سرو می‌شود.

در این مقاله با ده غذای برتر ۲۰۱۷ بر اساس جستجو در گوگل آشنا شدید. اگر تا به حال این غذاها را امتحان نکرده‌اید، حالا بهترین فرصت برای امتحان آن‌ها است. غذالند می‌تواند دستور پخت این غذاها را در اختیار شما قرار دهد.

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *