کد تخفیف خرید از اسنپ مارکت، سوپرمارکت آنلاین هایپر استار با همکاری اسنپ

اسنپ مارکت

فروشگاه های اینترنتی، یکی از مهم ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های تلفن همراه هستند که سهم بسیاری در سرعت بخشیدن به خرید ها دارند. اسنپ مارکت، یکی از این اپلیکیشن هاست که کالاهایی از دسته بندی های لبنیات، خواربار، مواد غذایی منجمد، محصولات پروتئینی، آرایشی و بهداشتی، نوشیدنی، تنقلات، دسر و شیرینی پزی، آجیل و خشکبار و غیره را در خود جای داده است.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک خرید ضروری و مهم داشته باشید اما به هر دلیلی نخواهید یا نتوانید از خانه خارج شوید. شاید هم سر کار باشید و وقت خرید مواد تند مصرف را نداشته باشید. امروزه پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، توانسته است خیل عظیمی از مشکلات بشر را حل کند و به بسیاری از کار های وقت گیر بشر سرعت ببخشد.

اما امروزه آن چه که به دنیای وب و اینترنت جانی دوباره بخشیده است، گوشی تلفن همراه هوشمند است. امروزه آنچه بسیار در نزد مردم فراگیر شده است اسمارت فون، با اپلیکیشن های کاربردی متنوع می باشد. حالا فکرش را بکنید که در خانه نشسته اید و بدون این که وقتتان را تلف کنید هزاران کالا را از دسته بندی های مختلف بررسی می کنید و هر کدام را که خواستید می خرید.

اسنپ مارکت - سرزمین غذا

اسنپ مارکت، محصول مشترک اسنپ و هایپراستار است. هایپراستار یکی از نام آشنا ترین فروشگاه های زنجیره ای در زمینه عرضه و فروش کالاهای تند مصرف است و اکنون نتنها در تهران، بلکه در چندین شهر بزرگ نیز شعبه دارد. معمولا هایپراستار به تنوع بالای محصولات (هم از جهت کالا و هم از جهت برند) و قیمت های مناسب مشهور است. با توجه به این که هم اسنپ و هم هایپراستار دو شرکت کاملا با تجربه و متخصص می باشند، چندان دور از انتظار نیست که اسنپ مارکت در مدت زمان کوتاهی به موفقیت دست یابد. اسنپ مارکت از جمله رقبای دیجی کالا  و روکولند در آینده ای نه چندان دور خواهد بود با این تفاوت که این فروشگاه تنها اپلیکیشن تلفن همراه است و از طریق سایت فعالیت فروش را انجام نمی دهد.

snapp-market-ghazaland

اسنپ مارکت این امکان را به شما می دهد که خرید های خود را با صرف کمترین زمان در هر مکانی که بخواهید انجام دهید.

در زیر به مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود اسنپ مارکت را برای خرید انتخاب کنید اشاره شده است:

    • تنوع در انتخاب : وقتی وارد برنامه اسنپ مارکت می شوید، در واقع می توانید از بین تمامی محصولاتی که در فروشگاه های بزرگ هایپراستار وجود دارد کالاهای خود را انتخاب کنید.
    • گارانتی بی قید و شرط : اگر کالایی که دریافت کردید با کالایی که سفارش دادید مغایرت داشت به سادگی و بدون دردسر می توانید آن را مرجوع کنید.
    • سرعت ارسال : سفارش شما در کمتر از نصف روز تحویل داده خواهد شد. بازه زمانی تحویل اکثر کالا ها تقریبا سه ساعته می باشد. در شکل زیر بازه های زمانی ارسال سفارش ثبت شده در ساعت ۹ صبح را می بینید :اسنپ مارکت غذالند

در تجربه خرید مجموعه غذالند از اسنپ مارکت، کالا ۱۵ دقیقه سریعتر از زمان مقرر به دست ما رسید و نتیجه لذت بخشی از دلیوری سریع این فروشگاه حاصل شد .

    • صرفه جویی در هزینه : شما می توانید با بهره مندی از تخفیف های بی نظیری که اسنپ مارکت دارد در هزینه خرید های هفتگی خود صرفه جویی کنید.
    • خرید هوشمندانه : خرید شما از اسنپ مارکت، در واقع گزینشی از میان هزاران کالا و برندی است که در فروشگاه های هایپراستار وجود دارد، پس قطعا خریدی به صرفه و هوشمندانه خواهد بود.
    • آسایش خرید : مهم ترین ویژگی اسنپ مارکت این است که آسایش در هنگام خرید را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید در هر مکان یا زمانی که می خواهید با آرامش کامل تمام اجناس را بررسی کنید و کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب نمایید و آنها را در همان روز با سرویس اسنپ باکس تحویل بگیرید. این آرامش و آسایش هنگام خرید می تواند به شما در انتخاب کالاهای بهتر کمک کند.

حداقل خرید از این فروشگاه ۲۵ هزار تومان و ارسال کالا ها در اسنپ مارکت برای خرید های بالای ۱۰۰ هزار تومان رایگان است.

اگرچه اسنپ مارکت تازه شروع به فعالیت کرده و برای طی کردن پله های موفقیت راه طولانی در پیش دارد ولی همانطور که گفته شد با توجه به سابقه درخشان هر دو شرکت هایپراستار و اسنپ، طی کردن این مسیر چندان طول نخواهد کشید. این اپلیکیشن در حال حاضر سرویس دهی خود را برای مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، شیخ بهایی، جردن به صورت آزمایشی آغاز کرده و بزودی در سراسر تهران قابل استفاده خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن اسنپ مارکت :

دریافت اسنپ مارکت برای آی فون 
دریافت اسنپ مارکت برای اندروید

کد تخفیف خرید از اسنپ مارکت :

برای دریافت کد تخفیف خرید از اسنپ مارکت ایمیل خود را وارد کنید :

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

بدون امتیاز
  • همه چیز عالی فقط بعضی از اجناس قیمتشون زیاده

    محسن لطیفی ۸ تیر, ۱۳۹۸ ۹:۴۱ ق٫ظ پاسخ
  • خوب است

    ناشناس ۹ تیر, ۱۳۹۸ ۳:۰۰ ب٫ظ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *