آشنایی با ۵ رستوران برتر آنتالیا (قسمت اول)

آشنایی با 5 رستوران برتر آنتالیا (قسمت اول)

یکی از شهر های ترکیه ای که هر ساله مقصد ده ها هزار گردشگر خارجی است و قطعا نام آن تا کنون به گوشتان خورده است، شهر آنتالیاست. آنتالیا دارای مناطق گردشگری فوق العاده زیبا و دلپذیری است که یقینا می توان رستوران های این شهر را نیز جزو این مناطق گردشگر پذیر به حساب آورد. به علت وجود رستوران های متنوع در آنتالیا اکثر توریست هایی که به این شهر سفر می کنند قبل از هر چیز به رستوران هایش می روند تا غذاهای ترکیه ای را در بهترین کیفیتشان امتحان کنند. با توجه به اهمیت شناخت رستوران های خوب در یک سفر بین المللی، در این مقاله قصد داریم به معرفی ۷ تا از بهترین رستوران های شهر آنتالیا بپردازیم.

رستوران Club Arma

این رستوران، یکی از رستوران های محبوب آنتالیاست. این رستوران دارای مناظری عالی و باشکوه مانند منظره شهر کالیسی که شهری باستانی و قدیمی است می باشد. این رستوران به خاطر معماری زیبایش می تواند باعث ایجاد حس خوبی در شما شود. این معماری زیبا حاصل استفاده از سنگ های محلی و سازه ای با طاق های ایتالیایی است. طبخ غذا در این رستوران با مراقبت و دقت زیادی انجام می شود و برای تهیه غذاهای آن از مواد اولیه محلی و تازه استفاده می شود.

رستوران Vicino Pizzeria

یکی دیگر از رستوران های برتر آنتالیا که در این مقاله می خواهیم آن را به شما معرفی کنیم رستوران ویچینو پیزریای دوم است. این رستوران می تواند برای کسانی جذاب باشد که می خواهند در سواحل مدیترانه ای غذای ایتالیایی بخورند. هنگامی که در این رستوران غذا می خورید می توانید از تماشای خیابان های سنتی واقع در بخش مرکزی آنتالیا لذت ببرید. اگر به شدت گرسنه اید، می توانید پیش از خوردن پیتزای مخصوص ویچینو، پیش غذاهای خوشمزه رستوران را سفارش دهید.

رستوران Lara Balikevi

لارا بالیکوی در سال ۲۰۰۲ افتتاح شده است و تا کنون توانسته است همواره یکی از بهترین رستوران های شهر آنتالیا باشد که به سرو غذاهای دریایی مشهور است. شعبه دوم این رستوران نیز پس از گذشت ۵ سال از فعالیت آن افتتاح شد که آن هم از موقعیت مکانی مناسبی در امتاد ساحل برخوردار است. این رستوران دارای یک نمایشگر بزرگ است که غذاهای تازه و روزانه رستوران را نشان می دهد.

رستوران Mermerli

این رستوران نیز یکی از رستوران های برتر شهر آنتالیاست که با سازه های محکم در بالای یک صخره – در کنار ساحل – بنا شده است. این رستوران پله های چوبی دارد که آن را مستقیما به ساحل وصل می کند. اگر مهمان این رستوران باشید می توانید حین غذاخوردن از منظره دیدنی دریای مدیترانه دیدن کنید. منوی غذای این رستوران اکثرا غذاهایی است که از ماهی و گوشت تهیه می شوند. کتلت گریل شده و کباب سیخی گوشت از محبوب ترین غذاهای این رستوران هستند.

رستوران Otantik

رستوران_هتل بوتیک اوتانتیک هتل کوچکی است که در مرکز تاریخی آنتالیا واقع شده است. هتل اوتانتیک، رستوران و کافه ای اختصاصی دارد که از محبوب ترین رستوران های آنتالیا به حساب می رود. داخل سالن این رستوران با رنگ هایی از چوب تیره و سبز لیمویی دکور شده است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی و بررسی ۵ مورد از بهترین رستوران های شهر آنتالیا بپردازیم. با توجه به این که در شهر آنتالیا پتانسیل گردشگری بالایی دارد در این شهر رستوران های زیادی وجود دارد، سعی خواهیم داشت این مقاله را در قسمت دوم آن نیز ادامه دهیم.

آشنایی با 5 رستوران برتر آنتالیا (قسمت اول) آشنایی با 5 رستوران برتر آنتالیا (قسمت اول)

آشنایی با 5 رستوران برتر آنتالیا (قسمت اول)

رتبه بندی این مطلب از نظر شما

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *